יאיר נתניהו - טל שלו ואבי אשכנזי‏, סערת ההקלטות:

המגישה של n12 פתחה את מהדורת 'תכנית חיסכון' באומרה כי ראש הממשלה מעדיף שיקולים אחרים על פני בריאות הציבור, בנו מיהר. זה לא עוד טור על יאיר נתניהו, אלא טור על המקום שאנחנו נותנים ליאיר נתניהו, בטוויטר, בכותרות, בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו.אני גם לא מעוניינת לדבר על יאיר נתניהו, האדם עצמו, שיכול להיות שהוא איש שיחה מהנה או אולי אלוף העולם. טל שלו ואבי אשכנזי‏, סערת ההקלטות: זוהי גרסת קופי פייסט של החשבון שלו בטוויטר — מנותקת מכל הקשר עובדתי, מכחישת־מציאות ותועמלנית בלבד יאיר נתניהו גרם לגל שמועות, אבל עכשיו הבחורה המסתורית חושפת:

יאיר נתניהו נדרש לשלם הוצאות משפט כי לא הגיע לדיון בתביעת דיבה; יאיר נתני×
יאיר נתני×"ו ×"×'יש ערעור על חיו×'ו לפצות ×'ר×'×¢ מיליון שקל ×'של ×"×™×'×" עלול לקרוס כלכלית ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
זוהי גרסת קופי פייסט של החשבון שלו בטוויטר — מנותקת מכל הקשר עובדתי, מכחישת־מציאות ותועמלנית בלבד בילדותו הושפע מאוד מאביה של שרה, שמואל בן ארצי המנוח, שסייע בגידולו כאשר אביו היה ראש הממשלה. פגשנו את סטפני חזניוק, בת זוגו של יאיר נתניהו, באירוע השקה ושאלנו אותה על מערכת היחסים ביניהם, על הקשר עם. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב היום (רביעי) ברשת הטוויטר לציוצה של יור מפלגת העבודה מרב מיכאלי וכתב לה, בשתי תגובות שונות, לכי קיבינימט. Yair netanyahu is on facebook. חפץ מנסה לנקום, תוציא אותי להורג אם אני משקר. יאיר נתניהו נולד וגדל בירושלים, ובתיכון למד בבית הספר לאמנויות בעיר, במגמת תיאטרון. בתחילת הדיון הבוקר העידה מנכלית הארגון, ליאת שלזינגר.

יאיר נתניהו התייחס להסתה כנגד הציבור החרדי בגל הראשון של הקורונה ואמר:

Yair netanyahu is on facebook. זה פשוט לא ייאמן, היום שאנחנו רואים את אותה תקשורת את כל הפרעות של השמאל של אלפים, כמה מאות, מצטופפים יחד, בלי מסכות, חלקם. משפחתו נתן מיליקובסקי (סבא) • בנציון נתניהו (אבא) • עדו נתניהו (אח) • יונתן נתניהו (אח) • יאיר נתניהו (בן) • אבנר נתניהו (בן) • שמואל בן ארצי (חותן) : כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. זה לא עוד טור על יאיר נתניהו, אלא טור על המקום שאנחנו נותנים ליאיר נתניהו, בטוויטר, בכותרות, בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו.אני גם לא מעוניינת לדבר על יאיר נתניהו, האדם עצמו, שיכול להיות שהוא איש שיחה מהנה או אולי אלוף העולם. בילדותו הושפע מאוד מאביה של שרה, שמואל בן ארצי המנוח, שסייע בגידולו כאשר אביו היה ראש הממשלה. בחדר החקירות תקף בנו של ראש הממשלה: יורש העצר, יאיר נתניהו, הגיש מועמדות ללימודי התואר השני בתקשורת וממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה.משפחת נתניהו ביקשה לא להגיב, ומהבינתחומי נמסר: בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים. יאיר נתניהו נגד קרן מרציאנו: יאיר נתניהו אמר לנו כוסאמא שלכם שמאלנים ועזב את החדר; חפץ מנסה לנקום, תוציא אותי להורג אם אני משקר. צמחוני אדוק שבוחר רק במותגי יוקרה, חובב תיאטרון.

יאיר נתניהו התייחס להסתה כנגד הציבור החרדי בגל הראשון של הקורונה ואמר: The latest tweets from @yairnetanyahu Yair netanyahu is on facebook. זה פשוט לא ייאמן, היום שאנחנו רואים את אותה תקשורת את כל הפרעות של השמאל של אלפים, כמה מאות, מצטופפים יחד, בלי מסכות, חלקם. גילי יערי, פלאש 90) וכך כתב:

בתחילת הדיון הבוקר העידה מנכלית הארגון, ליאת שלזינגר. יאיר נתני×
יאיר נתני×"ו ×'נו של ראש ×"ממשל×" שיתף ×'רשת תמונ×" משותפת עם חמ ל from hamal.wcdn.co.il
חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים. יאיר נתניהו חויב לשלם 500 אלף שקל לאחר שהפסיד בתביעת דיבה. בילדותו הושפע מאוד מאביה של שרה, שמואל בן ארצי המנוח, שסייע בגידולו כאשר אביו היה ראש הממשלה. נתניהו הכריז מלחמה גלויה על מערכת המשפט, הקצין את ההתבטאויות וביסס סוג של שלטון משפחתי עם הבן יאיר והרעיה שרה, שכאילו מבוצרים במעון בבלפור מול איומי הרצח משמאל וחתרנות הפקידים מבפנים יאיר נתניהו גרם לגל שמועות, אבל עכשיו הבחורה המסתורית חושפת: לכי קבינימט, ברוך שפטרנו ברשת הטוויטר התפתח הערב עימות בין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו ובין השרה לשעבר מטעם הליכוד, לימור לבנת. צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות משיחה שהתקיימה לפני שנתיים וחצי. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לא מסתיר את דעותיו על מערכות שלטון החוק במדינת ישראל.עדויות חדשות שפורסמו אמש (שישי) באולפן שישי חושפות את מידת מעורבותו של נתניהו הבן בהחלטות של אביו, ואף את מה שחושב יאיר על ראש הממשלה.

יאיר נתניהו נדרש לשלם הוצאות משפט כי לא הגיע לדיון בתביעת דיבה;

יאיר נתניהו נגד קרן מרציאנו: אין לי רומן עם בני גנץ. בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים. יורש העצר, יאיר נתניהו, הגיש מועמדות ללימודי התואר השני בתקשורת וממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה.משפחת נתניהו ביקשה לא להגיב, ומהבינתחומי נמסר: יאיר נתניהו חויב לשלם 500 אלף שקל לאחר שהפסיד בתביעת דיבה. יאיר נתניהו התייחס להסתה כנגד הציבור החרדי בגל הראשון של הקורונה ואמר: Join facebook to connect with yair netanyahu and others you may know. לכי קבינימט, ברוך שפטרנו ברשת הטוויטר התפתח הערב עימות בין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו ובין השרה לשעבר מטעם הליכוד, לימור לבנת. יאיר נתניהו נדרש לשלם הוצאות משפט כי לא הגיע לדיון בתביעת דיבה; בחדר החקירות תקף בנו של ראש הממשלה: צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות משיחה שהתקיימה לפני שנתיים וחצי. The latest tweets from @yairnetanyahu חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים.

משפחתו נתן מיליקובסקי (סבא) • בנציון נתניהו (אבא) • עדו נתניהו (אח) • יונתן נתניהו (אח) • יאיר נתניהו (בן) • אבנר נתניהו (בן) • שמואל בן ארצי (חותן) : כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. יאיר נתניהו אמר לנו כוסאמא שלכם שמאלנים ועזב את החדר; טל שלו ואבי אשכנזי‏, סערת ההקלטות: יאיר נתניהו חויב לשלם 500 אלף שקל לאחר שהפסיד בתביעת דיבה.

The latest tweets from @yairnetanyahu ×'רשות ×
×'רשות ×"מ×'קש מיליון שקל נזילים × ×"חת×" ×'קשת יאיר נתני×"ו ×'לו×'ס from res.cloudinary.com
נתניהו הכריז מלחמה גלויה על מערכת המשפט, הקצין את ההתבטאויות וביסס סוג של שלטון משפחתי עם הבן יאיר והרעיה שרה, שכאילו מבוצרים במעון בבלפור מול איומי הרצח משמאל וחתרנות הפקידים מבפנים משפחתו נתן מיליקובסקי (סבא) • בנציון נתניהו (אבא) • עדו נתניהו (אח) • יונתן נתניהו (אח) • יאיר נתניהו (בן) • אבנר נתניהו (בן) • שמואל בן ארצי (חותן) : גילי יערי, פלאש 90) וכך כתב: יאיר נתניהו נגד קרן מרציאנו: זו לא דרכי, באתר וואלה!‏, 08 בינואר 2018 יאיר נתניהו כתב רינה מסריח, וקיבל מהעיתונאית תגובה בשידור חי. צמחוני אדוק שבוחר רק במותגי יוקרה, חובב תיאטרון. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

בחדר החקירות תקף בנו של ראש הממשלה:

בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים. צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות משיחה שהתקיימה לפני שנתיים וחצי. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לא מסתיר את דעותיו על מערכות שלטון החוק במדינת ישראל.עדויות חדשות שפורסמו אמש (שישי) באולפן שישי חושפות את מידת מעורבותו של נתניהו הבן בהחלטות של אביו, ואף את מה שחושב יאיר על ראש הממשלה. זה פשוט לא ייאמן, היום שאנחנו רואים את אותה תקשורת את כל הפרעות של השמאל של אלפים, כמה מאות, מצטופפים יחד, בלי מסכות, חלקם. Join facebook to connect with yair netanyahu and others you may know. זה לא עוד טור על יאיר נתניהו, אלא טור על המקום שאנחנו נותנים ליאיר נתניהו, בטוויטר, בכותרות, בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו.אני גם לא מעוניינת לדבר על יאיר נתניהו, האדם עצמו, שיכול להיות שהוא איש שיחה מהנה או אולי אלוף העולם. הדוגמניות ממוצא פלסטיני ג'יג'י ובלה חדיד שלהן מיליוני עוקבים, עושות תעמולה אנטישמית נגד ישראל 24/7 מאז תחילת הבלאגן. בחדר החקירות תקף בנו של ראש הממשלה: בתחילת הדיון הבוקר העידה מנכלית הארגון, ליאת שלזינגר. יאיר נתניהו נולד וגדל בירושלים, ובתיכון למד בבית הספר לאמנויות בעיר, במגמת תיאטרון. המגישה של n12 פתחה את מהדורת 'תכנית חיסכון' באומרה כי ראש הממשלה מעדיף שיקולים אחרים על פני בריאות הציבור, בנו מיהר. יאיר נתניהו רמז בשני ציוצים על קשר אינטימי בין. The latest tweets from @netanyahu

יאיר נתניהו - טל שלו ואבי אשכנזי‏, סערת ההקלטות:. בחדר החקירות תקף בנו של ראש הממשלה: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לא מסתיר את דעותיו על מערכות שלטון החוק במדינת ישראל.עדויות חדשות שפורסמו אמש (שישי) באולפן שישי חושפות את מידת מעורבותו של נתניהו הבן בהחלטות של אביו, ואף את מה שחושב יאיר על ראש הממשלה. לכי קבינימט, ברוך שפטרנו ברשת הטוויטר התפתח הערב עימות בין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו ובין השרה לשעבר מטעם הליכוד, לימור לבנת. The latest tweets from @netanyahu יאיר נתניהו כתב רינה מסריח, וקיבל מהעיתונאית תגובה בשידור חי.

Post a Comment